Kurser og foredrag

Alle tilbud kan tilpasses til online, foredrag, workshops, kurser, gå-hjem- og morgenmøder

Nudging i kommunikationen

Dette foredrag henvender sig til kommunikationsfolk og handler om, hvordan man som afsender bedst kommunikerer til sin målgruppe ved at udnytte adfærdsvidenskabelige principper. Foredraget tager udgangspunkt i de nationale nudgingkampagner, som jeg selv er medafsender af.

Nudging til hverdag

Dette foredrag henvender sig til virksomheder, der ønsker at give deres medarbejdere konkrete redskaber til at skabe det liv – og arbejdsliv – de drømmer om.
På foredraget løftes sløret for, hvordan man kan bruge adfærdsdesign (nudging) til at skabe forandringer såvel på jobbet som i privatlivet.

Nudging i skoler og daginstitutioner

På dette kursus får pædagogisk personale en teoretisk og praktisk indføring i nudging. Kurset tager udgangspunkt i cases fra vuggestuer, børnehaver og skoler (cases tilpasses det pædagogiske personales arbejdskontekst) – og giver konkrete tips til, hvordan nudging kan bruges til at skabe forandringer i børn og unges adfærd.

Specielt for dig

Jeg modtager gerne forespørgsler på konkrete ønsker.

April 2022

“Annemettes workshop om adfærdsdesign kan varmt anbefales. Med humor, viden og en mængde gode eksempler fra hverdagen holdt hun et rum fyldt af 60 tillidsrepræsentanter entusiastisk fanget af sine budskaber om, hvordan vi kan hjælpe kollegaer, familie og sågar os selv med at tage bedre beslutninger. Stor succes!”

Birgitte, Finansforbundet
December 2022

“Vildt imponerende og med begge ben plantet solidt på jorden! For et par år siden deltog jeg i Annemettes kursus i adfærdsdesign. Forventningerne var høje. Men hold op, de blev indfriet! Det er et af de mest autentiske og inspirerende kurser, jeg har deltaget i.

Annemette er en fantastisk formidler. Hendes rolig væsen skaber et trygt miljø. Og hun formår at overlevere den komplekse teori på en letforståelig måde og i en simpel hverdagskontekst. Annemette har mine varmeste anbefalinger.”

Ian Wisler-Poulsen, Customer Experience Expert, Tivoli